wtorek, 29 grudnia 2015

Gwiezdnie, śnieżnie i zimowo

Chociaż zimy brak, u mnie znaleźć możecie jej drobną namiastkę :) Gwiazdę wykonałam z koralików Toho Treasure na podstawie wzoru umieszczonego w książce Diane Fitzgerald - Shaped Beadwork & Beyond (polecam! :)). Gwiazdka nie jest trudna do wykonania, aczkolwiek wkurzała mnie ilość elementów, które wymagały połączenia ze sobą. efekt końcowy wynagradza jednak wszystko :)
 Odnalazła już swoje miejsce na mojej świątecznej girlandzie ;)
Gwiazdka to moja propozycja pracy przykładowej do nowego wyzwania na Pomorze Craftuje. Wszystkich serdecznie zapraszam do wzięcia udziału we wspólnej zabawie. Do wygrania bon do sklepu Korallo ;) Na przesyłanie Waszych prac macie czas do 19 stycznia!
http://pomorze-craftuje.blogspot.de/2015/12/wyzwanie-zyj-kolorowo-z-korallo-16.html

 W planach na najbliższy czas nadal jest praca na konkurs korallo ;) Nie da się ukryć, że zabrałam się za to za stanowczo za późno, choć nie był to efekt zamierzony. Grudzień jest miesiącem, który mi się kojarzy z większą ilością pracy, nie tylko w pracy ;) Mimo wszystko nadal mam dwa dni na dokończenie całości i wysłania gotowej pracy. Efektem końcowym moich zmagań z poniższą paletą kolorystyczną na pewno wkrótce podzielę się z Wami :)

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. No i zastosowań ma kilka :) Ja ze swoją ograniczyłam się do świątecznej ozdoby, ale ona mogłaby spokojnie być użyta jako element długiego naszyjnika :)

      Usuń
  2. Przepiękna, nawet nie pomyślałabym, że można takie cudo wykonać z koralików.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można, można i wcale nie jest to takie trudne jakie może się wydawać :)

      Usuń
  3. Oh piękna! Precyzyjna:)
    Pozdrawiam,
    Em

    OdpowiedzUsuń

Zajrzyj również na: