poniedziałek, 13 lipca 2015

Kremowo kwiatowo

Tytuł posta jednoznacznie wskazuje, jaki jest motyw przewodni nowego wyzwania na blogu Pomorze Craftuje. Muszę przyznać się, że długo nie miałam żadnego pomysłu, który pozwoliłby mi na realizację tej tematyki w sposób satysfakcjonujący dla mnie samej. W ostatniej chwili zdecydowałam się na prostą bransoletkę z motywem kwitnącej wiśni.

Tym razem wykorzystałam koraliki w odcieniach - Frosted Metallic Iris Brown, Opaque Rainbow Lt. Beige, Silver Lined Mily Hot Pink oraz Inside Color BallerinePink Lined - Toho 11/o.

Jak Wam się podoba? Bo ja pomimo różu, jestem w stanie ją nosić :)))

Więcej szczegółów odnośnie wyzwania znajdziecie TU --> KLIK, KLIK

http://pomorze-craftuje.blogspot.de/2015/07/wyzwanie-goscia-pc-kremowo-kwiatowo.html

1 komentarz:

Zajrzyj również na: