wtorek, 7 lipca 2015

Kosmicznie

Ciężko mi jednoznacznie stwierdzić, czy naszyjnik z tego posta kojarzyć Wam się będzie z kosmosem, tak jak mi. Punktem startowym przy tej pracy była kolorystyka, a nie forma. Szczegóły wyzwania możecie znaleźć na Pomorze Craftuje.

Środek wisiorka kojarzy mi się z... czarną dziurą. Przyległe koraliki wyglądają niczym wciągane do centrum dziury... tfu... wisiorka :). 

 

Pracę wykonałam z koralików Toho 11/o Permanent Finish Galvanized Lilac, Matte Metallic Iris Purple, Nickel, Super Duo Dark Bronze, Jet, Iris Green, Toho 15/o Gold Lustered Amethyst, Inside Color Lustered Lt Amethyst Jet Lined oraz kulek hematytowych 4mm.

To jest moja interpretacja tematu wyzwania "Żyj kolorowo#13". Na waszą propozycje prac w podanej palecie KOLORYSTYCZNEJ czekamy do 20 lipca :)
http://pomorze-craftuje.blogspot.de/2015/06/zyj-kolorowo-13.html


 Czekamy na Wasze prace! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zajrzyj również na: