sobota, 20 czerwca 2015

Różany zestaw

Na czas letnich wyjść i imprez idealnie nadaje się kwiecisty komplet. Mój wybór padł na różany zestaw w odcieniach beżowo - czerwonych. Po raz pierwszy zdecydowałam się zrobić sznur koralikowo - szydełkowy na 22 koralików w rzędzie. Ogólne wrażenie pozytywne, ale mimo wszystko preferuję opcję delikatniejszą o mniejszej średnicy :)

Naszyjnik składa się z trzech części - podstawowego sznuru w róże, bocznego paska z koralików i sznur koralikowy nośny. Całość jest asymetryczna w myśl powiedzenia, że symetria jest estetyką głupców :D Do wykonania naszyjnika wykorzystałam koraliki Toho 11/o w kolorze Opaque Lustered Lt Beige, Opaque Frosted Pepper Red oraz Frosted Metallic Iris Purple.

Bransoletka wykonana z użyciem tych samych kolorów co naszyjnik, z drobną różnicą - zrobiona jest z 12 koralików w rzędzie.

Wzory z których korzystałam możecie znaleźć TU na bransoletkę i TU na naszyjnik.

2 komentarze:

  1. Piękny! Świetny wzór;) Pozdrawiam;)
    http://alicjawkrainiekorali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) Załączyłam namiar na wzór, warto samodzielnie spróbować, bo według mnie efekt końcowy jest bardzo pozytywny :)

      Usuń

Zajrzyj również na: