piątek, 2 stycznia 2015

Postanowienia noworoczne

Wracając na chwilkę do świąt Bożego Narodzenia przedstawiam Wam metamorfozę piernikową:
Razem z rzecznikiem manufakturowym zrobiliśmy cztery choinki! Uchowała się jedna, ta nasza :)
Reszta pięknie przyozdobiona przekazana została jako prezenty dalej :) 

Przejdźmy do meritum. Każdy kończący się rok jest okazją do ponowienia obietnic składanych rok wcześniej :).

Tym razem mam zamiar zrobić inaczej.
 


Status na dzisiaj świadczy o tym, że do sprawy podeszłam poważnie. Jest bajzel w pokoju, zgrubiałam, stałam się bezrobotna, prawko mam od dawna, więc ten punkt się nie liczy. Pieniędzy przepuszczać nie muszę, bo notorycznie je gubię, o czym świadczy tegoroczny rekord - zniknięte 700 zł. Nałogi... hmm i tak jest ich dużo, ale zapewne znajdę coś więcej. A co do frytek, to zaczynam od jutra! Za rok zobaczymy, co z tego wyjdzie :).

Dodatkowo chciałabym oznajmić, że rzucam słodycze. Frytki wystarczą! :) Żeby nie zapomnieć za szybko o tym postanowieniu, wykonałam zestaw babeczkowy:

 
Babeczki powstały z 11/o Inside Color Lt Amethyst Pink Lined, 11/o Opaque White, 11/o Silver Lined Frosted Rosaline, 15/o Gold Lustered Dark Topaz, 15/o Opaque Lustered Lt Beige, 15/o Inside Color Crystal Gold Lined oraz 8/o Trans Rainbow Frosted Siam Ruby.

Wykonałam go na pierwsze wyzwanie odmienionego Pomorze Craftuje! :). Serdecznie zachęcam do wzięcia udziału w wyzwaniu i podzieleniu się Waszymi postanowieniami noworocznymi :).




A TERAZ TO, CO NAJWAŻNIEJSZE:

Wam wszystkim życzę spełnienia własnych postanowień noworocznych, niekoniecznie takich, które podobne są do mojej listy :). Przede wszystkim życzę tego, co najcenniejsze: CZASU, bo dzisiaj jest to waluta bardziej wartościowa niż złotówki, ODWAGI w podejmowaniu nowych wyzwań oraz prawdziwych PRZYJACIÓŁ wokół Was :).


Nie jestem wielką fanką Bajmu i Beaty, ale w drodze wyjątku, specjalnie dla Was Bajm - "O Tobie".


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zajrzyj również na: