wtorek, 3 września 2013

Na krawędzi

Jestem oburzona!! ...  Wakacje minęły w ekspresowym tempie, a ja jak zwykle mam poczucie, że nie udało mi się zrobić wszystkich tych rzeczy, które zostały umieszczone na mojej  liście TO DO... Trudno, czas wziąć się w garść i w końcu z uporem maniaka zabrać się za realizację planów zeszło-noworocznych ;)

Dlatego też miło jest mi ogłosić iż (poproszę o fanfary) od końca sierpnia możecie znaleźć wyroby manufaktury w Zakątku Artystycznym. Wszystkich zainteresowanych serdecznie zachęcam do zaglądania w to miejsce, gdzie każdy z Was na pewno znajdzie coś wyjątkowego dla siebie lub swoich bliskich :)

Zmieniając jednakże odrobinę temat i odchodząc od tych smętnych przemyśleń zeszło-noworocznych i zeszło-wakacyjnych powracam myślami, słowami i zdjęciami do dobrze Wam już znanych kulek koralikowych.


 

Uzupełniająco chciałabym dodać, że przedstawione wyżej pierwsze trzy pary kolczyków wykonane zostały z koralików Toho Round 11/0 Inside Color Rainbow Aqua - Opaque Purple Lined oraz Inside Color Grey - Magenta Lined, a dodatkowo korzystając z okazji zapewniam Was, że wszystkie cztery pary powinny być naładowane sporą dawką pozytywnej energii gdyż ... każda z nich powstawała podczas (POD)oglądania serialu That's 70's show ;) Dla tych którzy nie mieli jeszcze okazji go oglądać - serdecznie polecam! :)


A teraz coś dla ucha! Uwaga, osoby mające tendencję do melancholijnego nastroju wrześniowo - jesiennego włączają to na własną odpowiedzialność ;P 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zajrzyj również na: