niedziela, 17 marca 2013

Manufaktura na skarpie

Oto kilka słów na dobry początek :)

A więc, dlaczego zdecydowałam rozpocząć pisanie bloga o tworzeniu biżuterii z koralików i nie tylko? Od dziecka interesowałam się robótkami ręcznymi, tak więc sama idea stworzenia "miejsca", gdzie będę mogła umieścić swoje prace i podzielić się nimi z większą publicznością nie jest niczym nadzwyczajnym :) Jest to moja pierwsza próba podzielenia się z innymi swoimi pracami korzystając z formy tak ogólnie dostępnych internetowych "pamiętników".

Z góry zaznaczam, że nie wszystkie przedstawione tutaj prace będą czymś innowacyjnym. Część z nich będzie jedynie moimi wariacjami ogólnie dostępnych wzorów, których pełno krąży w Internecie. W tym miejscu już teraz chciałabym podziękować tym, którzy podsyłają mi różne ciekawe strony/ zdjęcia z myślą o ich dalszym wykorzystaniu w moich pracach! Róbcie tak dalej! :))

Kolejna rzecz - dlaczego Manufaktura na skarpie? A skoro diabeł tkwi w szczegółach poniżej przedstawiam bezpośrednią przyczynę:


Zdjęcie przedstawia widok z góry skarpy, w późniejszym czasie nie omieszkam wstawić zdjęcia z zupełnie innej perspektywy.

Do przeczytania (mam nadzieję) już wkrótce :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zajrzyj również na: